Talking to you

Hade jättetrevligt på Biteline häromdan. Sedan var jag, Sara och FP ut en sväng. Tog några roliga drinkar och hade det allmännt trevligt bara. Avslutade med donken, och sen kom Julia och hämtade mig, så sov jag hos henne. Igår åkte jag och Julia in till Birsta eftersom det var REA på Bodyshop. Hade tänkt köpa ett Bodybutter, men kom hem med tre såna, en bodyscrub, nån fotgrejs, showergel och läppbalsam, men hade jag inte köpt allt så hade jag bara ångrat mig sen!

Var sedan ut och åt middag med mamma på Jop's igår kväll. Hade det väldigt mysigt. Sedan var jag bara hemma och tog det lugnt hela kvällen. Nu ska jag sätta igång med lite städning av mitt rum, och ikväll ska jag in till stan för att kika på fotbollen. Blir trevligt det. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0