städa lite

är i fullfart o städar rummet! jätte tråkigt, men ack så fint det blir.

skola idag. åkte skridskor på idrotten imorse, roligt. gjorde en fin vurpa också när jag körde hockey mot Emil o Ludde. inte så snyggt. Slutade sedan tidigare så då gick jag och Sara på ica och sen bjöd hon mig på kladdkaka hemma hos henne. min bästaste Saris. Sedan tog jag bussen hem därifrån runt 3. jag orkade verkligen inte gå i kylan.

när jag sedan kom hem så var jag sjukt trött, somnade PÅ köksbordet. ja, jag låg ovanpå. sen somnade jag i min säng ett tag innan middagen också, ojojoj. dessvärre är jag inte ett dugg piggare nu.

ska iallafall fortsätta städa så att jag blir klar någongång.

heeeeeeey

Kommentarer
Postat av: saris

du är bäst baby <3

2010-12-16 @ 07:11:22
URL: http://sarasvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0