with every heartbeat

farmor hämtade mig imorse och skjutsade mig till skolan så jag slapp gå i den otroliga kylan! helt galet hur kallt det varit idag. hade iallafall svenska då. efteråt så gick jag och Adam hem till honom för han skulle hämta sin telefon. vi pluggade lite spanska, lyssnade på musik och åt like kexchoklad innan vi begav oss mot skolan igen. trodde på allvar att döden var nära när vi närmade oss skolan, mina ben var som borta. fasen vad kallt..  

gjorde sedan ett prov som jag tror gick åt skogen, hm.. sedan kom mamma och hämtade mig och vi åkte till sjukhuset. där gick det bra. åkte sedan och handlade litegrann innan vi kom hem. Jag och Casper åt då en god soppa till middag medan mamma åkte till birsta och handlade julklappar. Sedan slog jag och brorsan igång en film och poppade lite popcorn, mysigt värre.
nu ska jag nog snart kila till sängs, är väldigt trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0