alltid samma sak

var ju på bio igår med Sara. vi såg Harry Potter och dödsrelikerna del1. den var superbra! spännande, rolig, gullig, allt möjligt. nu längtar jag redan till nästa film. När jag kom hem igår så var det bara att hoppa i sängen eftersom en ny vecka väntade idag.

Imorse träffade jag Matilda innan bussen och pratade en del med henne, alltid lika mysigt. sedan åkte jag till skolan och där var allt som vanligt. förövrigt så har det varit otroligt kallt idag. jag vill bara in så fort jag kommit ut, brrrr. slutade iallafall runt 3 och fick då skjuts hem från skolan, tur jag hade.
Ikväll blir det träning och det ser jag fram emot. bästa go' tjejerna..

chacha

förresten,
dagens bästa: morgonens hej (WIHOHHHOHOHO!!!!)

Kommentarer
Postat av: sessan

"dagens bästa: morgonens hej (WIHOHHHOHOHO!!!!)

" - hahaha va gullig du är alltså!!!!!!!!

2010-11-22 @ 18:56:41
URL: http://sarasvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0