back to school

Har varit väldigt dålig på att blogga i helgen så tänkte att jag kunde gå igenom dagarna lite snabbt:

Fredag: Åkte som sagt till Birsta med Sara och Ellen. Lyckades införskaffa två fina julklappar.. hm, inte allt för lyckat. men lyckades kolla ut lite andra också! åt en mysig middag på charm med dom innan Jack sedan skjutsade oss till Malin&André där vi skulle vara "barnvakt" åt Saras 10åriga kusin Alvin och hans kompis Emil. vill inte riktigt kalla det barnvakt eftersom vi mest umgicks och hade rätt roligt. men nog vare jobbigt vissa stunder alltid.. vi kollade på idol, spelade wii och så. Sedan skjutsade André hem mig och Sara till mig så sov hon här. 

Lördag
: Jag hade ställt klockan på strax innan 10. vaknade, käkade frukost och drog på träning i stan. Åkte sedan runt med mamma o Angen och kollade efter några julsaker eller nåt. tog en jäkla tid så Sara hann dra innan jag kom hem. Duschade och fixade iordning mig och åkte sedan upp på Eon för jobb. Slutade jobba runt 9-10 så åkte snabbt hem och bytte om osv innan jag begav mig mot Tallnäs med Sara o Ellen. var hos Tommy o umigcks en stund innan vi gick mot henrick&Rickard och väntade på skjuts och pratade på lite. När vi väl kommit hem mitt i natten så fikade vi litegrann innan vi kröp ner för att sova alla tre.

Söndag: Vaknade av att Ellen smsade så det knaka' i hela rummet .. hehe. efter mycket tjat av henne så klev vi tillslut upp och åt frukost. plockade därefter ihop litegrann innan de begav sig hemöver. Jag segade bara på praktiskt taget hela dagen och vid sextiden åkte jag och mamma till stan för att plocka ihop stånden på julskyltningen med några från laget. Allt för stålar till laget liksom.. kallt som satan var det men överlevde ju. åkte efter det en sväng på ica maxi med mamma innan vi åkte hem och myste till en film. kröp sedan ner i sängen och somnade. så vipps var helgen över..

Inser bara hur ointressant det är att läsa om vad jag gjort på dagarna, som tur är så är det ju inte allt för många som lär dö eftersom jag inte har några läsare, haha.
Enda jag säger om idag är väl att jag varit på skolan, tänker inte gå in på mer onödiga detaljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0