lovely

jag känner att det inte händer speciellt mycket i mitt liv just nu..

skoldagen idag var otroligt seg, men skön. vi gjorde ganska precis ingenting, hade resursdag. det innebär att man kan jobba med sånt som man ligger efter med eller känner att man vill/behöver jobba med.

efter skolan gick jag med Sara och Ellen en bit. följde med Sara in på ica sen tog jag bussen hem, haha. käkade då lite man innan jag begav mig mot stan. var på kursen på trafikskolan så jag kan börja övningsköra nån gång. dessvärre skrämde tjejen upp mig en hel del. känns som om jag aldrig kommer lära mig köra bil... men det ska väl inte vara några problem ändå kanske. skrattade en hel del också faktiskt, hon var ju rätt rolig.. åkte sedan hem med Ellen o Stefan och har sen dess inte gjort någonting alls i princip.

imorgon ska jag nog på birsta efter skolan, har några saker jag måste kika in lite extra ;)

tack för mig

förresten, ska försöka göra lite intressantare inlägg när jag har en snyggare design.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0