lw

kom hem från skolan för en stund sedan. nyss plockat undan på rummet lite också. funderar på att sätta mig och plugga lite engelska, men det brukar ju inte bli så innan det är klart ändå..
idag var som vilken måndag som helst, allt för tråkig, allt för seg, allt för pratig, haha. det enda roliga med måndagar är när man pratar om helgen som varit ju..

aja, igår var Micke, Angen och Algot här och åt middag och så. Jag och Algot skulle ut och åka pulka hade jag tänkt, men han var inge sugen på det så vi gick in och myste på och försökte spela playstation istället. Sen somnade jag i soffan en stund innan jag kröp ner i sängen och såg på lite fotboll. en ganska skön kväll helt enkelt.

ikväll ska jag vara på kioskmöte 20.15 om jag inte minns helt fel, missar därmed träningen ikväll, hm.. inte precis vad jag ville. innan dess ska jag nog få i mig en middag iallafall, vad det blir bestämmer tyvärr inte jag idag. funderar även på att gå ut och gå en sväng, men det är ju så jäkla jobbigt när det är snö ute, för på sidan av vägen är det ju knappt plogat så då får man ju i princip plumsa runt i djupsnö och det låter ju inte så frestande, och mitt på vägen är det ju hur halt som helst, haha.. vilka problem jag har, får nog köpa mig ett par broddar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0