angels

Skoldagen gick väl hyffsat. Den var tung och jag var inte så glad, men jag överlevde ju! Desutom fick jag en hel del gjort på samhällen, så nu har klumpen i magen minskat iallafall.

Jag ringde även optikern idag, så jag ska in på synundersökning igen på tisdag. Det är väl dags för nya glajjer nu kan jag tycka. Har lessnat på dom gamla, och dom har ju fått sig en och annan smäll, så dom är inte i det bästa skicket längre. Jag fick även ett meddelande som berättade att min OnePiece har kommit, så jag ska åka och hämta ut den senare om jag hinner med mig. Jag hoppas verkligen att den blir bra..

Lite senare ska jag åka till Emil iallafall. Där blir det middag framför en film med han och Ellen som det verkar. Lite popcorn skulle sitta fint också. Imorgon är det en ganska lugn skoldag, och efter det ska jag fira att det är lov med mina fina vänner. Vi ska käka middag och mysa på massa hela kvällen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0