Evernote

Jag har ett program på datorn som heter Evernote. Ett anteckningsprogram eller vad man ska kalla det, som man kan göra inlägg i, som jag använder lite som en dagbok. Här skriver jag ner allt jag tänker i princip, det kan vara vad som helst. Idag har jag insett att jag skulle kunna skriva en hel bok, om jag inte var så feg det vill säga. Orden bara flödar där och tankarna verkar aldrig ta slut. Jag vet desutom att jag kan vara väldigt duktig på att skriva när jag väl sätter igång, det har jag fått bekräftat flera gånger, även om det inte riktigt syns här där jag bara använder ett vardagligt, slarvigt talspråk i princip. Jag önskar verkligen att jag inte var en sån fegis faktiskt, utan åtminstone vågade lägga upp nånting här av det jag skriver, men det får vänta ett tag, tills jag verkligen vågar.

Tänkte bara dela med mig av det iallafall, så ni får reda på nånting. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0