jullisen

Jag hatar (eller kanske egentligen verkligen älskar) H&M. Jag kan inte hålla fingrarna i styr när jag går in där. Nu blev det ännu en beställning, och inte är jag glad för det, för pengarna bara rullar iväg, jag kan inte hålla i dom. Ush. Men tänk sedan när ännu en fin kavaj hamnar i min garderob, då kommer jag vara lycklig.

Kvällen spenderades hos min vän. Vi hade det mycket trevligt. Åt lite, snackade massa och bara myste. Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Imorgon väntar en lång onsdag. Godnatt!



Du är underbar, och jag är så glad att jag har dig. Älskade du.
Jag ska alltid finnas för dig, så som du alltid finns för mig.
Du vet var du har mig. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0