Music

Gör en lista över 10 band/artister du gillar (ingen speciell ordning.)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Vilken låt är din favorit med nr 6?
Vilken är din favoritlåt med nr 8?
Finns det någon låt med nr 9 som får dig att gråta?
Hur många gånger har du sett nr 4 live?
Vilken är din favoritlåt med nr 5?
När hörde du nr 3 för första gången?
Hur upptäckte du nr 10?
Vilken är din favoritlåt med nr 7?
Hur många gånger har du sett nr 9 live?
Finns det någon låt med nr 2 som får dej att gråta?
Viken är din favoritlåt med nr 1?
Hur länge har du lyssnat på nr 2?
Jag
Jag har inget liv, så jag tänkte fördriva tiden med en väldigt ointressant lista. Läs om ni vill, eller skit i det.


Gör en lista över 10 band/artister du gillar (ingen speciell ordning.)

1. Lars Winnerbäck
2. Kings Of Leon
3. The Killers
4. Kent
5. Coldplay
6. Lasse Lindh
7. Petter
8. Robyn
9. Håkan Hellström
10. Rihanna

Vilken låt är din favorit med nr 6?
Fan vad svårt. Jag tar Varje litet steg bara för att jag är tvungen att välja.

Vilken är din favoritlåt med nr 8?
Det här är ju hur svårt som helst! Men jag tar With Every Heartbeat

Finns det någon låt med nr 9 som får dig att gråta?
Är jag på ett sådant humör så finns det hur många som helst!

Hur många gånger har du sett nr 4 live?
en gång

Vilken är din favoritlåt med nr 5?
Fix you skulle jag gissa på

När hörde du nr 3 för första gången?
Det minns jag inte, men jag skulle gissa på 04-05 nån gång

Hur upptäckte du nr 10?
Hon har funnits med under flera år och jag tillhör väl den generationen som vuxit upp med henne lite kanske. Minns iallafall att Pon de Replay var en av de första låtarna jag hörde med henne. Haha

Vilken är din favoritlåt med nr 7?
Men åååh den här frågan är bara jobbig. Kan inte bestämma mig för bara en ju. Men om jag måste säga en så får det slumpmässigt bli Fredrik snortare och Cecilia synd

Hur många gånger har du sett nr 9 live?
Hmm.. ingen tror jag faktiskt. Men det blir det ändring på!

Finns det någon låt med nr 2 som får dej att gråta?
Nej jag brukar faktiskt inte gråta till deras låtar. Ska väl vara om den slås på och jag redan gråter då

Viken är din favoritlåt med nr 1?
Kom änglar har alltid varit min favorit. Men jag älskar så många låtar med honom så egentligen är det väl inte bara den som är så underbar.

Hur länge har du lyssnat på nr 2?
Inte speciellt länge. Eller, nästan tre år skulle jag gissa på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0