shoreline

Hejdär. Jag har nyss kommit hem från Emil. Har ätit gott och sett på film. Supersugen, -Lika rolig som vanligt. Haha. Men nu ska jag försöka att inte spendera allt för mycket mer tid framför den här maskinen. Ska väl slå på en film och krypa ner i sängen istället, roligt liv man har. Allt för att inte plugga!

Min OnePiece känns ju helt underbar iallafall. Vågade till och med åka in till Birsta med den på. Jag gick dock bara in på Jula med mamma en sväng, men ändå. Bra gjort första dagen med den kan jag tycka! (med tanke på dig Sara..) Vet dock inte när jag ska våga ha den på skolan, känns ju lite konstigt om alla tittar. Det är ju inte så att man får mindre uppmärksamhet när man hoppar runt på kryckorna heller direkt.

Längtar som tusan tills imorgon då det blir myskväll med tjejerna. Det ska bli så kul. Äta gott och bara må bra.

Godnatt säger väl jag nu iallafall. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0