snart, snart, snart

Jag sitter just nu på skolan och har historia. Fick tidigare idag ett sms om att jag har ett paket att hämta ut från H&M, det borde vara min jeansjacka och det jag beställde då. Ska bli kul att se hur kläderna blir.

Annars fyller Andreas år idag, så det blir väl kanske att jag åker dit en sväng ikväll och firar honom lite. Förövrigt så händer det väl inte speciellt mycket här i världen. Jag har ett spanska prov imorgon, ett rum som borde städas och för stunden en rätt hungrig mage, men annars så leker livet helt enkelt!

Jag åker desutom till Stockholm på fredag, och kommer hem på måndag. Ska ner till mormor och mysa precis som jag brukade göra nästan varje påsklov då jag var yngre. Ska bli skönt att åka iväg, och himla kul att umgås med henne. Det blir troligtvis lite tid för kusinerna också.

Det var väl allt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0