someone like you

Jag kom ju somsagt hem igår. Jag hade ett fint påskägg som väntade med både det ena och det andra, samt världens bästa mamma att kramas med. Framåt kvällen igår så kom tjejerna hit. Vi myste på massa bara. Pratade hur mycket som helst som vanligt, åt massa, och såg till slut på film. Dock bara jag och Ellen som var tuffa nog att se klart på skiten. A nightmare on Elm Street vare, En skitbra men läskig film.

Idag har vi bara tagit det lugnt. Ellen lämnade oss tidigt. Sara och Julia gjorde sedan ordning lunch medans jag stod i duschen, som vi sedan satt oss och käkade på altan. Det är verkligen underbart att sommaren är påväg.

Jag har ingen aning om vad som händer ikväll. Jag skulle kunna tänka mig att bara vara hemma och vara för mig själv litegrann, för första gången på hur länge som helst, men samtidigt så känns det väldigt tråkigt, det är ju faktiskt lov.. Ja, vi får se vad som händer helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0