summerfeelings

Startade dagen med att få frukost på sängen. Hur bra som helst kan jag säga. Sitter än en gång hos Ellen, men ska snart ta och åka hem. Ska duscha och fixa till mig lite, sen drar jag mig mot Rickard ikväll verkar det som. Pizzabak med Ellen lutar det åt.

Annars händer det väl inte mycket här i livet. Solen skiner och våren är verkligen här helt enkelt. Jag längtar till sommaren något fruktansvärt, i hopp om att den kommer bli hur bra som helst med mina underbara vänner. Humöret är iallafall på topp idag, även om jag börjat bli otroligt less på att jag inte kan göra något med mitt gipsade ben.

Jag och Ellen satt iallafall och drömde oss bort till några månader framåt. Vi föreställde oss hur vi skulle sitta nere på bryggan. Sola, bada och äta jordgubbar. Plötsligt kände vi oss så lyckliga, haha. Ååh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0