tusen gånger starkare

Igår slog vi på filmen Tusen gånger starkare. Vi hade väl inte direkt väntat oss en höjdar film, och tur var väl det. Den var kass! De flesta skådespelarna var ren katastrof och det gjorde inte storyn så trovärdig direkt. Men, jag vill slå ett slag för budskapet i filmen iallafall, för på så sätt var den bra. Den hade en bra tanke helt enkelt.

Imorse vaknade jag av att Ellen låg och pratade i telefon. Hon tyckte sedan att det var dags att kliva upp, för enligt henne var det kanon väder ute! Jo, visst tänkte jag, kämpade mig upp. Så desperata som mina vänner är efter lite färg på kroppen så bestämdes det att vi skulle försöka gå ut och sola, men vi gick bara ut och insåg att det var förbannat kallt. Så Ellens lovord om den blåa himlen var inte samma sak som att det var varmt ute iallafall. Istället blev det en frukost inne framför tvn.

Tjejerna lämnade iallafall huset för några timmar sedan, och här sitter jag. Jag har nyss slagit på diskmaskinen och ska nu ta tag i mitt rum litegrann.

Vi hööööörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0