Väldigt ointressant

1. Tre namn jag lyssnar till:
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
4. Detta är jag rädd för:
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
7. Detta tycker jag om att göra:
8. Detta vill jag göra just nu:
9. Bästa känslan:
10. Värsta känslan:
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
12. Är jag kär just nu?
13. Jag vill gifta mig:
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
15. Min käraste ägodel:
16. Något jag vill ha i present:
17. Detta har jag på mig just nu:
18. Favoritkläder:
19. Favorit djur:
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
21. Favoritlåt just nu:
22. Roligaste ämne i skolan:
23. Tråkigaste ämne i skolan:
24. En bok jag gillar:
25. En film jag älskar:
26. Favorit tv-program?
27. Favoritdoft:
28. Detta äter jag gärna:
29. Dricker helst:
30. Favoritgodis:
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
32. Färg på mina ögon:
33. Min längd:
34. Jag tror på:
35. Jag spelar:
36. Person jag beundrar:
37. Så här bor jag:
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
39. Det här tänder mig:
40. Det här gör mig avtänd:
41. Favoritfärg:
42. Favoritcitat:
43. En hemlighet jag vet:
44. Bästa present jag fått:
45. Senast köpta skiva:
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
48. Udda förmåga/egenskap:
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
50. Vad lyssnar du på just nu?
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
52. Var är dina föräldrar födda?
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
4. Vilken är din favoritrestaurang?
55. När badade du i en pool senast?
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
57. Hur många barn vill du ha?
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
60. Vad har du för TV-kanaler?
61. Har du åkt moped någon gång?
62. Har du busringt någon gång?
63. Har du fått felparkeringsböter?
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
66. Har du en egen trädgård?
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
68. Kan du alla orden i nationalsången?
69. Badkar eller duschkabin?
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
71. Favoritpizza?
72. Chips eller popcorn?
73. Vilken färg på läppstift använder du?
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
76. Apelsin- eller äppeljuice?
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
78. Favoritchoklad?
79. När röstade du senast?
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
82. Är du bra på matlagning?
83. Klarar du att tanka själv?
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på
85. Pepsi eller Coca Cola?
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
87. Vad var det senaste du handlade?
88. Har du kräkts offentligt:
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
91. Har du ringt något betalnummer:
92. Kan man vara vän med sitt ex:
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
94. Hade du mycket hår som liten bebis:
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
96. Vad har du i din väska:
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
98. Vad är du tacksam för idag:
99. Var hittade du den här listan:
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
1. Tre namn jag lyssnar till: Jennifer, Jeffi, Päran,     Hahahaaaa
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är social
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag jämt skjuter upp saker
4. Detta är jag rädd för: Att bli missnöjd med mitt liv
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Roligheter, spänning, och lite kärlek på det!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sjunga, rita, ha tålamod
7. Detta tycker jag om att göra: Vara med mina vänner, skratta och spela fotboll
8. Detta vill jag göra just nu: Spela fotboll
9. Bästa känslan: När hela livet bara känns underbart. När ingenting kan göra en på dåligt humör
10. Värsta känslan: Ångest
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Att vara omtänksam är en fin egenskap
12. Är jag kär just nu? Jag är alltid kär i Ellen och Sara
13. Jag vill gifta mig: Absolut. Längtar redan!
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa, få en fin egen liten familj och ha ett bra jobb som jag trivs med
15. Min käraste ägodel: Lär vara ninis om jag ska vara riktigt ärlig
16. Något jag vill ha i present: Pengar
17. Detta har jag på mig just nu: Mjukiskläder
18. Favoritkläder: Jag trivs rätt bra i ett par jeans och en snygg tshirt iallafall
19. Favorit djur: Älskar hundar så länge dom inte hårar ner. Annars gillar jag fina kaniner, eller sköldpaddor
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Väldigt blandat beroende på vilket humör jag är på
21. Favoritlåt just nu: Kan inte riktigt välja en. Men lyssnar väldigt mycket på Adele - Someone like you just nu
22. Roligaste ämne i skolan: Svenska
23. Tråkigaste ämne i skolan: Matte
24. En bok jag gillar: Oj, allt för många.
25. En film jag älskar: Armageddon kommer alltid att vara en favorit. Spelar ingen roll hur många gånger jag ser den.
26. Favorit tv-program? One Tree Hill
27. Favoritdoft: Nej, jag vet verkligen inte.
28. Detta äter jag gärna: Sushi är gott
29. Dricker helst: Coca Cola, utan tvekan
30. Favoritgodis: Bubblizz var det ju förut iallafall. Nu vet jag inte längre.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Dubai
32. Färg på mina ögon: Blåa
33. Min längd: 165
34. Jag tror på: Att allt har en mening
35. Jag spelar: Fotboll
36. Person jag beundrar: Blondinbella
37. Så här bor jag: I ett mysigt hus nästan i skogen, tillsammans med min familj
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Ingen aning
39. Det här tänder mig: Snygga, manliga armar
40. Det här gör mig avtänd: Klena, seniga killar
41. Favoritfärg: Röd
43. En hemlighet jag vet: Det skulle jag inte dela med mig av här
44. Bästa present jag fått: Jag har fått väldigt mycket fint. Speciellt av mamma, så det är svårt att välja något.
45. Senast köpta skiva: Nån av Lars Winnerbäck skivorna. De enda skivorna jag äger nuförtiden.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Att jag har raka tänder
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Ääh. Jag skulle väl inte tacka nej till att vara lite smalare, men jag duger faktiskt!
48. Udda förmåga/egenskap: Jag är faktiskt riktigt bra att läsa personer. Hur dom är, och hur dom mår. Nog för att det kanske inte är udda men..
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fågel
50. Vad lyssnar du på just nu? The Killers
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Har bara gått i skolan och försökt göra något vettigt där.
52. Var är dina föräldrar födda? Hm, Stockholm och Sundsvall tror jag
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Kan ha varit mobila bredbands grejen
54. Vilken är din favoritrestaurang? Ingen aning.
55. När badade du i en pool senast? Evigheter sedan. Minns inte.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? HAHA ja faktiskt
57. Hur många barn vill du ha? Inte många iallafall. Max 2.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hetsig och jobbig musik som man får ont i huvudet av.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej, det är ett tag kvar.
60. Vad har du för TV-kanaler? Ja, jag kan inte alla utantill iallafall.
61. Har du åkt moped någon gång? Väldigt många gånger.
62. Har du busringt någon gång? Haha ja, det hade sin tid det
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? JAA!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Lär nog vara Thailand
66. Har du en egen trädgård? Min familj har väl en trädgård, men jag har väl ingen egen.
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Pokemón, lätt
68. Kan du alla orden i nationalsången? Det är ingenting jag har funderat på
69. Badkar eller duschkabin? Vill ha ett badkar, men har tyvärr inte det..
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Ja, jag såg Crossroads efter att inte ha sett den på ett antal år, så den kändes som en höjdare igen
71. Favoritpizza? Vet inte alls
72. Chips eller popcorn? Båda
73. Vilken färg på läppstift använder du? Äger bara ett läppstift. Lite röd-rosa får jag väl säga att det är
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nejnej
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Ellen och Sara. Jag och Sara åt bakad potatis med olika röror, och Ellen åt Lax.
78. Favoritchoklad? Palle Kuling mjölkchoklad
79. När röstade du senast? Det har inte hänt
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Några månader sedan skulle jag gissa på
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Japp
82. Är du bra på matlagning? Ja det tycker jag
83. Klarar du att tanka själv? Ja
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola, utan tvekan
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej
87. Vad var det senaste du handlade? Beställde lite grejer från H&M igår
88. Har du kräkts offentligt: Njae, inte offentligt kan jag väl inte säga
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Haha. Ärligt, jag vet inte.. hemskt.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
91. Har du ringt något betalnummer: Ja, jag röstade ju på Olle i Idol 8 gånger på en kväll bland annat..
92. Kan man vara vän med sitt ex: Beror nog på anledningen till varför man inte är tillsammans längre. Men klart man kan!
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Lisa skulle jag gissa på. Hundra år sen.
94. Hade du mycket hår som liten bebis: Nej verkligen inte. Var flintis hur länge som helst.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Standard
96. Vad har du i din väska: Huuuur mycket saker som helst. Sånt som jag "kan" behöva någon gång. Väldigt mycket onödigt, men även mycket som brukar komma till användning.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Tvättar händerna
98. Vad är du tacksam för idag: Att jag har världens bästa mamma
99. Var hittade du den här listan: Någon hemsida
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Sara, Ellen och Julia.n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0