veckan väntar

Igår hade jag en supertrevlig kväll hemma hos Alicia med massa kortspel, fruktsallad, chokladpudding och framförallt massa skratt. Jag spenderade sedan natten hos Sara. Låg och pratade hur länge som helst, så idag är jag dödstrött efter den här helgen. Alldeles för lite sömn, men det var det definivt värt. Båda nätterna.

Idag har jag varit och kollat när tjejerna mötte Frånö på Kuben. Dom gjorde en bra insats och det blev vinst med 6-0. Jag fick även med mig min nya mjukisdress därifrån, min andra nya matchtröja, samt en ny väska. Mjukisdressen känns helt underbar, men matchtröjan gjorde mig mest deprimerad. Att få en ny skitsnygg matchtröja som jag inte kommer få använda på hur länge som helst gjorde mig lite ledsen får jag väl lov att säga. Menmen, det kommer det med tillslut.

Imorgon väntar den första skoldagen på länge. Har först spanska på morgonen, och sedan ska jag in till stan för att käka lunch med tjejerna, och sedan gå på teater med hela klassen. Det känns iallafall som en helt okej måndag. 

Nu ska jag nog krypa ner framför en film. Känner jag mig själv rätt så finns risken att jag somnar, är somsagt allt för trött för att orka göra någonting, tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0