all these things

Hej! Igår var jag med Julia hela dagen eftersom det var hennes födelsedag. Åkte dit vid klockan 1 och fikade lite, träffade hennes släkt och lite sånt. På kvällen åt vi middag på Biteline bara jag och hon, vilket var mycket mysigt. Sedan köpte vi med oss lite godis hem från Hemmakväll, och kröp ner framför en film. En perfekt dag! Vaknade upp där imorse och har sedan dess bara tagit det lugnt där. Maria och Cornelia kom dit så träffade dom också för första gången på länge.

Nu har jag nyss kommit hem.. Tänkte att jag skulle försöka ta tag i mitt rum, med tanke på hur det ser ut. Ikväll kommer Matilda hit efter sin träning, och vi lär väl bara mysa på skulle jag tro.

Imorgon är det måndag och sista veckan på sommarlovet inleds. Känslorna är väl lite blandade kring det. Det ska bli väldigt kul att komma tillbaka till skolan, få träffa alla och sånt. Det blir spännande också eftersom vi troligtvis har bytt lite klasser och sånt, samtidigt som det känns skit tråkigt allting, med tanke på hur bra den här sommaren har varit. Men allt blir ju bra på ett eller annat sätt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0