behöver dig mer än jag anat

Heej. Skolan rullade på bra idag, hade två lektioner, i två nya kurser, med två nya lärare! Rätt intressant faktiskt. Efter skolan åkte jag till Julia, fikade och kollade på Gossip. Sedan kom Andreas och vi drog iväg till Birsta. Väl där hittade jag både en svart poncho och en halsduk som fick följa med mig hem. Hittade väldigt mycket mer, men tyvärr så måste jag hålla i pengarna nu!

Jag har nyss kommit hem och ska nog ta och se en film med mamma. Har ingen aning om vad det blir. Ska iallafall försöka komma i säng i ordentlig tid, för skolan gör mig ju hur trött som helst, men vi får väl se hur det blir med den saken.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0