every teardrop is a waterfall

Åkte in till sjukhuset imorse. Var på röntgen först, och sedan fikade jag och läste cosmo innan det var dags för läkarbesök. Det går framåt, sakta men säkert. Läkningen har tagit fart litegrann iallafall, och allt är fortfarande rakt och fint, men det går väldigt, väldigt sakta. Så jag ska bara fortsätta att vänta på att det växer, och gör det inte det så får dom gå in o sätta in några växtceller eller nånting, men det hoppas vi att jag slipper. Ska iallafall på återbesök om 1-2 månader, och tills dess fortsätter jag med rymdskon som vanligt, men försöker gå mer och mer utan den när jag känner att jag klarar av det. Så ja, det gick väl både bra och dåligt idag helt enkelt!

Efter sjukhuset var jag på skattemyndigheterna, sedan åt jag lunch med Andreas och Benke. Sedan gjorde vi lite ärenden i Birsta innan vi åkte hem.

Nu sitter jag och väntar på grillat till middag och tänkte bara ta det lungt ikväll, för imorgon är det jobb igen! Men nu ska jag kila.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0