hur kommer det sig, att vi står här än en gång

Här har det varit dött! Sedan i tisdags har det väl inte hänt något speciellt, men har väl hunnit med litegrann iallafall. På onsdagen åkte jag till Maland med mamma och Sara. Träffade Micke och Algot där också. Kollade på Sund-Selånger div.2, då Angen spelade. Kung som hon var så gjorde hon både mål och assist om jag inte minns helt fel. Fick mysa med go' killen min också.

Igår jobbade jag 7-15.30 på permobil, sen åkte jag till stan och jobbade 16-21. Det var skitjobbigt med massa folk och så på kvällen, men jag överlevde som tur var.

Idag har jag gjort min sista dag på permobil. Mycket skönt må jag säga. Kvällen lär spenderas med Jullisen, och vi kommer nog bara mysa på.

Det var väl allt.

Puss


Finaste Algot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0