julia nordlöf 17 år

Så länge jag kan minnas, så har du varit min bästa vän. Vi har funnits för varandra under alla dessa år, och gått igenom så mycket tillsammans. Vi har haft våra tider då allt inte varit perfekt, men vi har alltid hittat tillbaka, till det allra bästa. Jag är så otroligt tacksam för allt du gör för mig, och hur du får mig att må. Du har alltid varit, och kommer alltid att vara min första, allra bästa vän. Alla dagar vi skrattat tillsammans är de dagar som betyder så mycket för mig, och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Från dagis till döden, det har vi alltid sagt, och det står jag fast vid. Det är så det är meningen att det ska vara. Du och jag, genom alla år.

Det här året som gått, har vi äntligen funnit våran djupaste vänskap igen. Vi har hittat tillbaka dit vi en gång var, och det är jag så glad över, för jag är inte mig själv utan dig. Jag älskar dig så mycket min underbara vän. Grattis på födelsedagen ♥


Kommentarer
Postat av: Angen

HAHAHA vilken heting =)

Hälsa och Gratta!

2011-08-14 @ 14:07:18
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0