snurra min jord igen

Hej! Började inte förän 13.35 på skolan idag, men åkte dit redan vid elva. Hade förhoppningar om att det skulle vara god mat, så jag och sara tänkte därför åka dit tidigare o käka. Blev dock riktigt besviken då det inte alls var det minsta gott. Men tog mig en chokladboll så var jag nöjd sedan.

Efter skolan åkte jag till Birsta med Julia. - Ja jag var där för tredje dagen i rad, och åt på charm för tredje dagen i rad, haha. Iallafall så köpte jag en väska som jag har trånat efter hur länge som helst. Det sved i plånboken men det var det värt! Köpte också en vinröd blus, några par trosor samt ett ämnesblock till skolan. (Ska försöka ta bilder på det jag köper, så det blir lite mer intressant för er..)

Ikväll har jag sett på film med mamma. Pay it forward. Jag har sett den förut för längesedan, men hade helt glömt bort hur bra den är, och framförallt hur mycket tårar den framkallar! Så fin film, den borde ni se.

Imorgon börjar jag 9 för första gången den här veckan, men det känns bra ändå. Efter skolan ska jag hem och fixa lite, och på kvällen blir det mys med Matilda och våra mammor. Det låter ju hur bra som helst kan jag tycka.

Nu blir det sängen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0