the story

Hej! Skolan idag var väl sådär. Har börjat med vanliga lektioner i princip, vilket inte är hur kul som helst, men det funkar ju. Slutade iallafall 16 idag, men fick inte åka därifrån förän 17 (!!!!), bara för att skolsköterskan inte verkar kunna beställa taxi ordentligt åt mig. Skitförbannad var jag, så mamma fick komma och hämta mig. Åkte sedan till Birsta med henne och Casper. Åt en fantastisk middag på charm, och gick sedan i lite affärer en snabbis. Kom hem med en dödsskön och snygg tjocktröja från Nike, som jag har trånat efter. Så då blev dagen lite bättre!

Nu ska jag försöka ta tag i mitt rum innan jag lägger mig och tar det lugnt. Är helt slut idag då jag knappt kunnat sovit inatt.

Puss


Kommentarer
Postat av: Mabyyyy

De är du som är snygg jäntaaa!!!♥

2011-08-25 @ 16:13:12
URL: http://maibul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0