Det är okej o spåra ur o rensa huvudet på moln

Hade väl ungefär världens bästa kväll igår! Helt sjukt vad kul jag hade. Jag började kvällen med att ta mig till Agnes med Matilda och Linnéa. Där blev det kräftmys och massa roligheter med dom, Julia A, Julia J och Sara. Käkade gott, spelade lite spel, dansade och bara mådde kanon! Sedan tog vi oss in till stan, var uppe hos Jonathan en sväng, där vissa lämnade lite grejer. Sedan hamnade vi tjejer åt lite olika håll. Jag, Sara och Matilda träffade Johan, Tobbe o lite folk. Drog vidare till Memento och dansade och hade så jääävla roligt till klockan var runt 3. Sedan fick jag och Matilda skjuts hem med lite grabbar och var hemma runt 4.

Är helt slut idag och har en del saker att ta tag i, för imorgon är det ju dags för skola.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0