just do it

Jag åkte aldrig iväg till Birsta med mamma. Blev hemma och tog det lugnt istället, och duschade inte förän efter flera timmar heller. Nu ska jag krypa ner i sängen med popcorn och cocacola framför Grey's. Imorgon väntas det jobb 7-16 och 17-21!

Förresten så tycker jag att alla borde skänka en slant till svältkatastrofen i Afrika. Det har jag gjort idag. Har tänkt på det i flera dagar, och idag så kände jag att jag inte äns borde tvekat. Så skänk iallafall litegrann så kan ni sova med gott samvete ikväll. För att enkelt skänka en gåva på 50 kronor genom läkare utan gränser så kan ni skicka ett sms med ordet TIMME till 72970. Varje krona är värd så mycket, så kom igen nu mina vänner..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0