you better die young

Hej. Jag har varken haft tid eller ork att blogga de sista dagarna, men tänkte berätta nu lite vad jag gjort och så.

I onsdags jobbade jag hela dagen, och umgicks med min vän Lisa på kvällen. Vi myste bara på. Spelade spel och pratade en massa. Torsdagen jobbade jag som vanligt, och sedan var jag på fotboll. Fredagen jobbade jag först 7-13, åkte sedan hem och duschade och bytte om, och sedan jobb 15-21. Därefter åkte jag till min vän Ellen där det var fredagsmys med massa tjejer. Sov sedan över där. Lördagen vaknade jag hemma hos Ellen med henne och Emelie. Vi låg kvar i sängarna rätt länge och bara segade på. Sedan åket jag hem, städade rummet litegrann, och sedan kom Julia och Sara. Vi fixade oss, åt pizza och peppade igång lite. Kvällen spenderades sedan hos Sofia med massa tjejer, och sedan lite i Bergeforsen också.

Idag vaknade jag rätt tidigt. Fick tag på Matilda och bestämde att vi skulle ses nere på fältet. Fixade till mig och åkte dit, och spenderade hela dagen med massa fotboll och mysiga människor. Senare åkte jag till Julia Jonsson och myste massa. Såg en film, pratade på massa och bara umgicks. En helt perfekt dag!

Nu ska jag krypa ner i sängen framför Grey's, för imorgon väntar ännu en vecka med jobb.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0