Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Oj. Ja, tankarna har verkligen funnits och finns när det gäller detta. Jag har stora drömmar när det gäller detta faktiskt. Lite väl överdrivna kan man tycka, men det är ju somsagt en dröm, något som kan förändras, som jag bara kan önska just nu och hoppas på, något som inte står skrivet i sten med andra ord.

Det ska vara med den man jag i framtiden älskar, den som jag kommer känna att jag verkligen vill spendera resten av mitt liv med. Det ska vara stort och pampigt med mycket folk. Riktigt tjejigt med massa vitt, ljusrosa osv. Gärna i en stor vacker kyrka eller herrgård, som är som ett slott i en vacker miljö, gärna i ett annat land där jag bor just då. Det ska vara en sommardag, med mycket vackra blommor, vackert väder och allt detdär. Jag vill ha en vit stor underbar klänning som ska vara precis som jag vill ha, inget jag är halvnöjd med. Jag vill till och med ha världens fetaste bröllopstårta som är stor, vit, rosa och allt det där. Jag vill att det verkligen ska vara en av de bästa dagarna i mitt liv, jag vill ha ett riktigt sagobröllop och kunna känna mig som en prinsessa!

Hehe, jag skulle kunna skriva om det här hur länge som helst.. Fan vad jag är pinsam och överdrivit tjejig och fjantig ibland. Men jag älskar att drömma om saker och ting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0