jag och min bok på bättringsvägen

WOHOOO! Jag har inge feber idag känns det som! Men min huvudvärk vill inte ge med sig riktigt än. Men eftersom att det verkar som att jag är på bättringsvägen så blir det troligtvis skola imorgon, ska ju jobba på kvällen också, så jag får så lov att bita ihop litegrann. Jag tycker det är så jäkla tråkigt att vara hemma så jag längtar efter att träffa lite folk, haha. Men, men men, Jag har jätte mycket skolarbete att göra! Fyfasen. Farmor skjutsade mig en sväng på skolan idag så jag kunde hämta matteboken, men vettteeefaaan om det var nödvändigt, den känns inte så lockande direkt. Ska chilla lite med min bok istället, Tre Sekunder. Någon som har läst den som vill ge lite tips o berätta lite om den? (Håller nämligen på med en recension av den på svenskan..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0