lalala

hejdär. Igår var det en kul dag på skolan, skrattade hur mycket som helst och åt myslunch på E.ON med mina vänner.  Efter skolan gick jag med Sara hem till henne ett tag, sen kom mamma och hämtade mig, åkte hem och åt middag, plockade ordning på rummet, och bytte sedan om och åkte och tränade.  Efter träningen började jag plocka in lite kläder i garderoben, och när jag sedan klev in i duschen så började mamma dammsuga mitt rum, så sedan gick jag och la mig helt nyduschad, i en renbäddad säng, i mitt nystädade rum med tända ljus och såg på one tree hill! Huuuuur mysigt som helst.

Idag börjar jag 11.30 och farmor ställer upp och skjutsar mig till skolan. Sen blir det träning ikväll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0