Mcdonalds Cup

Skolan idag var bra, åt lunch med massa classmates på E.on, mycket trevligt! Efter skolan blev det Sara en sväng, sen kom mami, åkte hem och duschade och så, sedan drog jag mig in mot Nordic där det är Mcdonalds cup hela helgen, det är en 7manna fotbollscup för tjejer. Har spelat den de senaste åren vad jag kan minnas, men iår blir det inget spel med tanke på min skada, men jag kommer spendera i princip hela helgen där för att vara med mitt lag, och kolla på alla andra också. Iallafall så åkte jag hem med Matilda, så bestämde vi oss för att ta en myskväll hos henne, så jag har varit där hela kvällen och kom nyss hem. Hade det jätte roligt och mysigt! Såg på film, åt chips, satt vid datorn, snackade sönder varandras öron, skrattade osv. Så typiskt oss helt enkelt.

desutom vann mitt lag med 1-0 mot Lucksta, Bästaste tjejerna!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0