morsning korsning

sitter här med blött hår, osminkad och ofixad. Ställde klockan på 10.00 så jag skulle hinna duscha och fixa till mig lite, men insåg så snabbt jag vaknat att idag ville jag ha en slö dag, men klev iallafall in i duschen så jag skulle vakna till och känna mig lite fräsh iallafall.

Igår efter skolan åkte jag hem och låg sedan i sängen framför tvn i princip hela kvällen. Jätte skööööönt! Jag var hur trött som helst och somnade lite fram och tillbaka redan innan middagen. Jag såg på gamla OTH avsnitt, käkade popcorn, kollade på Mauro & Pluras kök när bästa Lasse och nån Helena var med, myste med datorn osv.

Idag börjar jag 12.10 så mamma kommer hem och skjutsar mig till skolan, hur bra som helst. Efter skolan blir det bara att åka hem och slänga i sig lite mat och byta om innan det blir dags för träning på Norrporten. Lär bli kallt men jag får klä på mig ordentligt helt enkelt! hih vad roligt det ska bli.

Ja, nu ska jag nog klä på mig iallafall, ha en bra dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0