sunny day

Här sitter jag och vill göra någonting. Tittade ut genom fönstret när jag vaknade, strålande sol och en underbart blå himmel! Heeelt underbart tänkte jag, men så tog jag mig en titt på termometern, närmare 20 grader kallt! BRRRR. Usch vad tråkigt det kändes helt plötsligt.. Jag funderar ändå på att dra på mig täckbrallor och hela den biten och bara lägga mig i en snödriva i solen, Haha. Men det kändes inte så roligt helt ensam faktiskt.

Mamma är sjuk så hon ligger mest i soffan, Benke kom hem igår kväll så han och Casper är ute och åker nåt ärende, funderar på om jag ska ta och Kika vad Timmy gör, eller så kanske jag får lite sällskap av någon annan idag, Hör av er om ni vill göra något med andra ord, jag har jätte tråkigt!


Från mitt sovrumsfönster just nu. Visst ser det väl härligt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0