and he kissed me 'til the mornin' light

sitter här och hänger som vanligt. Det händer ju inte så mycket annat i mitt liv just nu. Har iallafall rikligt med träningsvärk idag, men det är faktiskt skönt ju. Då känner man ju iallafall att det tagit nåt på kroppen!

Skolan idag var bara som vanligt helt enkelt, hände ingenting speciellt. Men efter skolan så tvingade benke i princip mig att övningsköra på E.on parkeringen för första gången. Haha. Sara satt med i baksätet och bara skrattade hela tiden, förstår inte varför, så dålig kan jag inte ha varit! Nä, jag tyckte faktiskt det gick bra. Fast jag är lite rädd för att växla och det, och jag hatar när det går sakta så jag vill helst bara gasa på..

Iallafall så ska jag försöka hitta på nånting att göra nu innan jag dör av tråkighet.

Puss

Kommentarer
Postat av: anonym

åhh jag hatar träningsvärk, men precis som du så tycker jag också att det är bra eftersom man känner att det har tagit något! SÅ RÄTT!! kram jennifer

2011-01-21 @ 20:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0