äntligen fredag

Sitter hemma hos Lisa nu. Vi har ätit go' middag och så sen jag kom hit. Ikväll ska vi mysa på och bara ta det lugnt så sover jag här inatt. Imorgon ska jag på dopet av Julia, mitt kusinbarn, det blir trevligt. Farmor hämtar mig här redan klockan 10 så det blir en tidig morgon. Kanske eventuellt ska vara med Algot ett par timmar imorgon kväll, då Micke och Angen eventuellt skulle ut på middag, men vi får se hur det blir, skulle vara mysigt att vara lite med honom i alla fall.

See you

Kommentarer
Postat av: YOUR NUMBER 1 FAN!

JA ÄNTLIGEN FREDAG!!!! den där lisa låter mycket trevlig! likaså ditt kusinbarn som du ska på dop hos!! lika bra du går och lägger dig tidigt ikväll eftersom din farmor ska hämta dig så tidigt :) hoppas du får en mysig kväll med algot och I See You Too

2011-01-21 @ 20:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0