Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Eftersom att åtminstone Ellen och Sara drog nån kommentar så tar jag och försöker mig på detta..



  • Mitt fullständiga namn är Jennifer Caroline Elisabeth Hägglund
  • Jag bor tillsammans med min mamma, hennes man, hans söner ibland, samt min lillebror
  • Att jag började spela fotboll när jag var runt 6 år är ett av de bästa valen jag gjort i mitt liv
  • Min mamma är allt för mig. Hon har alltid funnits för mig och hon stöttar mig och hjälper mig i allt
  • Jag har dålig syn och MÅSTE därför använda linser/glasögon varje dag för att se något alls
  • När jag var liten älskade jag att se på allsång på skansen
  • Jag vill alltid ha koll på saker och ting och planera i tid
  • Jag älskar att läsa bra böcker
  • Jag behöver mycket tid för mig själv på veckorna för att jag inte ska bli stressad, sur och grinig
  • ..ändå är jag väldigt social av mig och har sällan problem med att umgås med alla sorts människor


    Ja, det var väl allt för denna gång, tack för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0