done

Idag på vårdcentralen så insåg dom att jag var helt sne i höften/bäckenet, därför har mitt ena ben då upplevt som kortare och det har resulterat i att jag gått snett, inte kunnat vrida ut benet ordentligt och fått ont i fotleden. helt galet ja. Iallafall så kom en sjukgymnast och vred och vände på mig så pofff så blev mitt högra ben lite längre igen! Så nu ska jag bara ta det lugnt så det förhoppningsvis håller sig på plats. Ska iallafall på återbesök till veckan och se om det sitter kvar som det ska och ska sedan även besöka en ortopedtekniker för att se om det blir någon sorts sula så jag går normalt och slipper få ont. Så nu blir nog allt normalt igen. 

Snart ska jag och mamma åka in till Birsta och jag ska byta ett par skor samt ett par adidas underbyxor. Efter det så ska vi bege oss till Micke, Angen och Algot för att se på lite hockey. 

Ska iallafall åka nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0