happy new year.. lite sent

Jajajajaaaa. Jag veeeet hur dålig jag varit på att uppdatera! Dags att skriva lite då tänker ni kanske, jaa kanske vare ja. Jag ska försöka iallafall, det räcker väl som löfte?

Fredagen, Nyårsafton, blev lyckad. Vaknade hos Lisa på morgonen. Vi myste på, åkte på Ica med Emil, pantade burkar o köpte dricka och så. När vi sedan kom hem satt vi vid datorerna innan vi duschade och började fixa oss. Ida smet in, vi fortsatte fixa oss och sen promenerade vi upp till Madeleine. Väl där hade jag en otroligt trevlig kväll med fina människor och god mat! på tolvslaget kände vi lyckan och firade in det nya året med jubel. Efter många om och men så var vi hemma runt 2-3 och skippade därmed någon efterfest eller vad vi ska kalla det. Satt bara hos Julia och chillade innan jag, Lisa och Ida gick hem till Lisa för att sova där. 

Lördagen började vi med lite filmtittande och en god frukost på morgonkvisten. Sedan kom mamma och hämtade mig och jag åkte hem och satt mig och spelade sims några timmar. Drog sedan en liten middag och åkte på bio med Lisa, Ida och Fredrik, Narnia blev det. Den levde inte riktigt upp till mina förväntningar men var en helt okej film men som inte var värd att se på bio enligt mig. Emil kom sedan och hämtade oss och jag åkte hem och fortsatte med mitt sims-spelande. Blev en sen natt efter ett antal timmar framför datorn. 

Idag startade jag min dag som de flesta andra senaste tiden, framför datorn. Spelade lite mera sims och tog sedan en dusch innan jag begav mig iväg för att äta lite kinamat med la familiaaa. det var trevligt och gott men jag fick ont i magen och var trött så det var skönt att åka hem rätt snabbt. Sedan jag kom hem så har jag väl i princip bara spenderat min tid framför denna burk samt teven och kylskåpet, mitt lov är som vanligt helt enkelt. 

Jag borde väl även berätta något om det nya året, 2011. Jag ser fram emot det här året med öppna ögon och hoppas att det ger mig alla möjliga upplevelser. Jag har inga krav utan tänker helt enkelt ta det som det kommer. Men självkart hoppas jag att det blir väldigt roligt och att inte massa negativa saker kommer att inträffa. Jag har desutom ett nyårslöfte som jag tänker kämpa och gå in heljärtat för. Så det var väl allt om 2011 änsålänge.

tack o hej och gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0