hockeyjobb

Hej. Dagen på skolan var inge bra alls. Jag har inget svar på varför men var en liten surpuppa hela dagen, och när Lena frågade hur det var med mig på engelskan höll jag på att börja gråta. Så jääääkla trött antar jag. Iallafall så efter skolan så snabbade jag mig hem, duschade, åt och fixade mig, innan Tina och Julia hämtade upp mig. Vi släppte sedan av Julia hos hennes fader eftersom hon inte var nå pigg för jobb, och sedan fortsatte jag med Tina till E.on. Timrå förlorade men jag fick ändå tillbaka mitt glada humör (herregud vilka humörsvängningar jag verkar ha), hade det iallafall trevligt med jobbandet men är helt slut nu i hela kroppen.

Nu ska jag iallafall försöka krypa till sängs innan en kort skoldag väntas imorgon. Frågan är ju vad man ska hitta på efter den. Hoppas på lite fredagsmys bara, är så trött så jag behöver ta det lugnt och hämta igen mig. Åker nog desutom in på träningen på lördag och kör mina övningar jag fått av sjukgymnasten, jag behöver träffa tjejerna ju.

Godnatt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0