måndag

Idag var det måndag och dags för skola. Klev upp tidigt och gjorde mig i ordning innan jag gick till bussen. Väl på skolan så var det spanska som gällde 8 till 9. Gjorde praktiskt taget ingenting förutom att gå igenom provet som vi hade innan jul. Fixade ett vg där och får väl vara nöjd med det eftersom pluggningen verkligen inte var som den skulle. Efter det gick jag en sväng med Adam innan jag stötte på Ellen och fick prata med henne om ett och annat. Mötte sedan en skrattande Julia så var tvungen att ta ett snack med henne med, hehe. Efter ett antal timmar och allt för mycket hål så kom Sara innan vi sedan satte igång med engelskan, gjorde nån form av hörförståelse och det var baaaara tråkigt. Enda postiva var att vi fick sluta tidigare.. Gick med Sara, Ellen och Mattias från skolan varav alla droppade av en efter en påvägen så tillslut var det bara jag kvar som kämpade mig hem. Sen jag kom hem så har jag bara suttit här, städat lite, samt försökt göra klar historiauppgiften. Det sistnämnda går som förväntat, skitdåligt. 

Ska iallafall städa klart rummet nu så kanske jag kan tända lite ljus sedan och mysa på. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0