mys

Mamma kom och hämtade mig hemma imorse, så åkte vi till sjukgymnasten och grejer innan hon släppte av mig på skolan. Satt mig med Ellen och Sara och tittade på idrotten innan det sedan blev dags för lunch och en himla massa håltimmar. Satt och pratade på som vanligt med mina fina, nån diskussion hit och dit och ändå är vi vänner fortfarande, allt är som det brukar med andra ord. Hade sedan en tråkig matte lektion där det inte blev mycket gjort, snackade mest bara med Johanna en hel del. Skulle sedan ha dubbeltimme i historia, men då hände det bästa. Vi behövde bara vara där ett litet tag och chilla lite framför datorerna sedan fick vi gå hem, TACK ERIK!

Tog en liten promenad från skolan tillsammans med Sara, Mattias och Ellen och jag och Sara gick en sväng på ICA och köpte sedan med oss mat hem till henne och var där och bara tog ett lugnt ett tag. Jag testade även hennes sån här vibrationsgrej som man kan ha på magen som typ ska bränna fett, blev skiträdd från början så jag bara började åla omkring och kunde inte sluta skratta. Haha. Iallafall så kom mamma och hämtade mig när hon åkte från jobbet så nu sitter jag bara här som vanligt.

Sitter och överväger om jag ska gå ut och ta en promenad eller inte. Känns inte så roligt att gå själv när det är mörkt och kallt ute, samtidigt som jag verkligen skulle behöva vara ute och röra på mig litegrann. Men, jag får se hur det blir helt enkelt (ska faktiskt vara ärlig och säga att det desutom känns skönare att spendera tiden framför en film i en mysig säng istället...) . Jaja, tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om du vill gå någon dag så hör av dig så kan jag gå med dig!!

2011-01-13 @ 16:46:09
URL: http://memonin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0