mysfilmer

Sitter just nu och väntar på 6 (!) stycken filmer som är påväg hem till min fina datorn. Förstår inte hur det kunde bli så många plötsligt, och juste, oj vad ond jag är. Men vad gör det liksom. Lite farligheter här i livet ska man väl ge sig ut på. Det är iallafall bara massa gamla mysfilmer i princip, vet dock inte hur jag ska kunna bestämma mig för vilken som får följa mig till sömns. Dessa är det iallafall:

10 things i hate about you
A lot like love
Along came Polly
Just like heaven
Seven Pounds
How to lose a guy in 10 days

Haha, nästan bara massa mysiga, tjejiga filmer som man kan gråta och skratta lite till, och som man desutom redan sett. Ja, ibland kan man vara otroligt fantasilös, men hur skönt är inte det då? Har ju sedan en hel drös med liknande filmer på datorn redan som man också sett ett tiotal gånger, så lär väl sluta med att man ser nån gammal film som The notebook eller nåt innan det är klart. Haha. Såg desutom Dear John häromdagen, lika mysig som vanligt. Jaja, nog tjatat om dessa fjantfilmer.

Ska krypa ner i sängen nu och mysa lite. Hörs imorgon eller något. Puss

Kommentarer
Postat av: YOUR NUMBER 1 FAN!

helt sjukt! 10 things i hate about you

A lot like love

Along came Polly

Just like heaven

Seven Pounds

How to lose a guy in 10 days!!!

ALLA DOM ÄR MINA FAVVOKÄRLEKSFILMER OCKSÅ!!! kram, ha en bra dag, fin design

2011-01-21 @ 20:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0