myskväll

Hur mår du en kväll som denna då Jennifer?
Jo tack, bara bra. Livet leker!
Jag har nyss ätit sushi till middag, hur gott som helst! vi gjorde egen för första gången, blev lyckat!

Bara för några dagar sedan så satt jag och sa att jag ville hitta på nåt nu i helgen, men lika snabbt som det blev fredag så kände jag att jag ville vara hemma. Tycker det är mysigt att bara ta det lugnt nuförtiden, orkar inte mycker mer av någon anledning. Jag tror att det är för att jag inte tränar just nu som jag blir så trött, men det ordnar nog upp sig.

Köpte med mig en Solo tidning + Ben&Jerrys hem idag från min och mammas handling. Ska nog ta och titta på nån film samt lite One Tree hill nu snart och bara mysa. Åh, jag älskar myskvällar! Både ensam och med andra, haha.
Nu ska jag dra mig bort från datorn för ett tag. Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0