never say never

Hej! Imorse åkte min lillebror till Stockholm så jag hade lite svårt att sova då han och mamma förde en massa oväsen på nedervåningen, men jag somnade om så fort dom åkte mot flyget. Sedan när mamma kom hem igen så väckte hon mig innan hon gick ut. Så då klev jag bara upp, gjorde det tråkigaste man kan göra (plocka ur diskmaskinen), och sen hamnade jag vid datorn. Jag försökte då påbörja lite plugg men det gick som det gick helt enkelt. 

I allafall så drog jag och mamma iväg till Birsta för några timmar sedan. Införskaffade en ny jacka till mig som jag ska ha när jag åker slalom/snowboard och skoter. Mycket välbehövligt! Köpte även ett par nya googles till det, och ett par broddar inför löpningen. sprang sedan in på apoteket en sväng och köpte en salva eftersom jag har fått fula sår i ansiktet, usch vad fult det är, handlade lite middag också som vi ska börja med nu.

Ja, det var väl allt än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0