nöjd

Igår klev jag och mamma upp tidigt och gjorde oss iordning för en heldag ute. Åkte och mötte upp alla vi skulle ut och åka skoter med och begav oss sedan iväg. det var hur mycket lös snö som helst och bara jätte härligt. Hade turen att få åka med Tobias största delen av tiden. Hade jätte roligt hela dagen även om jag var bra rädd vissa stunder då han verkade försöka göra allt för att skrämma mig med massa galna påhitt.

Efter en massa mysig skoteråkning med kyla, fika och så vidare så begav vi oss hemöver. Vi kom överens med Janne och Cattis att vi skulle ses hemma hos dom sedan igen för lite middag. Så jag och mamma drog oss hemöver, duschade och gjorde oss i ordning och gick sedan ner till familjen Andersson. Matilda hade dragit iväg så det blev jag, mamma, Janne, Cattis, Simon och Tobias som käkade lite mat. Senare drog Simon iväg och vi andra satt i köket och fick ännu mer besök av lite folk. Efter att vi suttit och surrat ett bra tag så Gick jag, Tobias och en liten grabb vid namn Filip och spelade lite xbox och så. Hade en jätte trevlig kväll och allt och var hemma runt två nånting. 

För er kanske det låter som en seg och tråkig dag, men kan lova att det var en av de härligaste på länge för mig. Bara njöt dagen lång. 

Idag klev jag upp tidigt igen, ännu tidigare idag, kvart i 7. Fixade mig och käkade lite snabbt innan Farmor kom och hämtade mig klockan halv 8 och skjutsade mig till Nordichallen. Var där ända till klockan 2 nånting. Åkte då och handlade lite med mamma innan vi kom hem. Väl hemma så har jag i princip bara suttit vid datorn. Är så himla trött så tänkte slå igång nånting att kika på och krypa ner i sängen.

Har varit en lång och bra helg det här, och nu är både den och lovet över. Känner lite ångest inför att komma till skolan imorgon. Känner mig verkligen inte alls sugen på det. Ligger mycket hellre hemma och bara segar på hela dagarna. Fast som alltid så blir det väl roligt att umgås med folk desutom. 

Nu tackar jag för mig iallafall. Puss

Kommentarer
Postat av: YOUR NUMBER 1 FAN!

Det låter som en riktigt bra helg! ha en bra kväll, fin design! kram

2011-01-21 @ 20:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0