nu kör vi!

Hejdär. Hade ställt klockan på 8 så jag skulle kunna ta det lugnt och duscha och så. Men, så vaknade jag, stängde av alarmet och sov vidare till 9.20. Haha. Men det var skönt iallafall och jag har ändå sett till att bli klar i tid. Åt nyss en omelett till frukost/lunch och ska snart göra mig färdig för att gå förbi Sara och plocka upp henne och sen vidare till skolan. Känns som en bra dag idag, hoppas det håller i sig när man kommit till skolan bara.

Egentligen blev inte min historia uppgift så bra igår, men det får jag leva med. Kände bara att mitt intresse inte alls fanns där och ibland är det bara så. Jag har varit så skoltrött sista månaderna och trodde nog att det skulle lägga sig lite när man fick ett lov, men icke. Känner mig fortfarande lika trött och less på skolan, så frågan är väl hur man egentligen hittar motivationen igen. Jag ska iallafall börja med att gå in med rätt inställning till uppgifterna och inte vara negativ innan jag äns börjat, det skulle ju faktiskt hjälpa väldigt mycket. Sen borde jag ju självklart göra saker i tid för att slippa känna pressen över mig hela tiden. Det är en sån skön känsla när man inte behöver tänka på nånting alls för att man är klar med saker och ting eller åtminstone ligger enligt tidsplanen. Så ja, nu måste jag verkligen skärpa mig för min egen skull!

Nu ska jag lyssna på lite musik innan jag beger mig iväg. Tack o heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0