one tree hill

Hej. Nu ligger jag i sängen med Sara och vi har nyss kollat på ett One Tree Hill avsnitt. Mycket spännande var det, så nu längtar jag verkligen till nästa! 

Idag på Birsta så bytte jag mina skor och det. Jag införskaffade mig även lite nya sminkprylar och åt lite sallad. Mycket trevligt. Sara shoppade lite hon med, men inte så värst mycket. Jag tycker faktiskt att det är jobbigt att jag jämt hittar massa nya saker jag vill ha när jag inte har pengar till det (som nu efter jag har köpt datorn), men egentligen är det ett väldigt litet problem här i världen..

Förstår inte hur jag kan ha så lite att dela med mig av. Jag känner att det verkligen borde hända nåt i mitt liv! Tänk om jag bara kunde trolla så det hände massa roliga saker hela tiden, gud vad roligt det skulle vara. Fast samtidigt så vore det ju inte så kul om det hela tiden var massa roligt och aldrig en tråkig stund, för när skulle man då uppkatta allt roligt liksom. Äh, det är nog rätt bra som det är ändå.. Jag kanske bara borde sluta fundera och hitta på nåt bara, ja vem vet. 

Nu är frågan än en gång vad man ska ta och hitta på. Jag har ingen aning, men vi lär väl märka vad som händer. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0