tyst

Skolan idag gick bra, hade program möte med några stycken och så. Hade turen att slippa gå både dit och hem idag vilket var väldigt skönt med tanke på kylan.

Iallafall så tänkte jag bara nämna att jag är skit trött på alla som klagar på "utviket" i senaste Veckorevyn. Jag är trött på allt gnällande när allt de vill är väl. Folk verkar inte fatta innebörden ett dugg och jag vill bara säga att Hanna Arnhög på Veckorevyn tycker jag är en av de mest fantastiska människorna som finns och hennes artiklar och debattinlägg är så välarbetade och genomtänka att denna människa borde prisas. Hon är en person som skriver och är drivande med hjärtat i allt hon gör. Hon är en förebild för så många tjejer, vilket många andra inte alls verkar förstå. Läser man hennes blogg, det hon skriver i Veckrorevyn och så vidare så förstår man snabbt vad hon vill med det hon gör. Så när de som gnäller på de lättklädda bilderna inte har någon aning om grunden till de så kan dem enligt mig lika gärna låta bli.

Så, nu har jag fått ur mig mina åsikter litegrann. Kanske ska göra det oftare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0