woho

Hej och hallå gott folk. Inatt la jag ut min blogg på facebook för första gången, det resulterade i ett kraftigt höjande besökarantal! WIHOOOO. coolt.. ska kanske fortsätta med det. 

Vaknade iallafall nu för en stund sen med Julia på golvet bredvid och Sara på soffan. Och vad har dagen att erbjuda då?? jo, ingenting i princip. Förutom ett besök på vårdcentralen vid 3 med min störda fot. Annars blir det nog inte mycket gjort idag, men det är väl så ett lov ska vara. Vill desutom träna men det är ju inte så lämpligt medan foten är som den är så jag får helt enkelt vänta med det..

Ska även ta och höra av mig till Timmy någonting, hm...
har inget intressant att dela med mig av änsålänge, så tjahej

Kommentarer
Postat av: lisaaaa

fan vad snyggt det blev!

2011-01-04 @ 16:55:30
URL: http://memonin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0